Bana bu şekilde gelmedi.
Değerli Adayımız,
Kabin memurluğu değerlendirme süreci kapsamında mülakat aşamalarınızın olumlu sonuçlandığı bildirmekten mutluluk duyarız.

Diye başlıyor
Aaa acaba benim ve benim gibi gelenlerin henüz olumlu değil ondan mı böyle bir başlangıç var… arafta kalınmış gibi
 
Aaa acaba benim ve benim gibi gelenlerin henüz olumlu değil ondan mı böyle bir başlangıç var… arafta kalınmış gibi
Bilemiyorum ama bence olumsuzluğa kapılmak için yer arıyoruz bu süreçte hepimiz böyle düşünmemek gerekiyor. Sonuçta adım adım ilerlenen bir iş sürecimiz var ve bunun bilincinde girdik. Kalbimizdeki hakkımızds hayırlı kılınsın diyerek beklemeye devam edelim 🌸
 
  • Like
Tepkiler: Sierra
Merhaba arkadaşlar bir size bir sorum olacak aile doktoru 2019 yılında IBS Teşhisi koymuş ve ben bunu e-nabızdan öğrendim bu durum Ek-1 de var ve işe giriş için uygun değildir yazıyor. Sonrasında doktorun kendisi ile görüştüğümde (eski aile hekimim) beni aratırsın senin durumun kronik değil diyor böyle arada kaldım sağlık kurulunda ne yapacağımı bilmiyorum bu sağlık sorunundan problem yaşayan var mı ?
 
hala
olumlu olumsuz donus bekliorum :( 25 yas alti misiniz ? baska bir iste calisiyor muydnuz ?
Maalesef 25 yaş altı değilim 😅 Ben 32 yaşındayım ama 30 ların sonlarında hatta 40-42 yaş civarı insanları gördüm tanıştım mülakat zamanında yani rakamlara takılı kalmayın asla! Yaşa bakmıyorlar kritetler aralığındaysa yaş sınırı
 
hala
olumlu olumsuz donus bekliorum :( 25 yas alti misiniz ? baska bir iste calisiyor muydnuz ?
Ben tecrübeliyim evet, havacılıkta bi 6 yıllık deneyimim vardı ve şuan farklı bir şirkette çalışıyorum halen deneyimli kabin memuru olarak. Ama umudumuzu kaybetmiyoruz, doğru zamanı bekliyoruz ve hepimiz için gerçekten hayırlısı neyse onu diliyorum
 
  • Like
Tepkiler: bsrajet
Ben tecrübeliyim evet, havacılıkta bi 6 yıllık deneyimim vardı ve şuan farklı bir şirkette çalışıyorum halen deneyimli kabin memuru olarak. Ama umudumuzu kaybetmiyoruz, doğru zamanı bekliyoruz ve hepimiz için gerçekten hayırlısı neyse onu diliyorum
sizi kesin alirlar ozmn :) tecrubeliler ilk tercihleri :) simdiden tebriklerr :) ajetin sartlari kazanci pagasustan daha iyi midir sizce? 6 yillik buyuk bi deneyimiz var sektore hakimsiniz :)
 
hala
olumlu olumsuz donus bekliorum :( 25 yas alti misiniz ? baska bir iste calisiyor muydnuz ?
Ben 33 yaşındayım tecrübesizim ve başka bir iştede çalışıyorum. Ben bir çeşit puanlama sistemleri olduğunu ve ona göre dönüş yaptıklarını düşünüyorum açıkçası. Olumsuz olarak dönülene kadar umudunuzu kaybetmeyin. Sağlık için gittiğimde insan kaynakları çok yoğundu bu işe girişler görüşmeler falan o sebeple böyle uzun aralıklar oluyor heralde.
 
  • Like
Tepkiler: duygu25 ve Sierra
@Sierra bana size geldiği şekilde gelmişti tüm aşamaları tamamladım eğitim için gün bekliyorum. İçinizi ferah tutun küçük şeylere takılmayın :)
Merhabalar, eğitim için hangi tarihi söylemişlerdi acaba veya ne zamandır bilgilendirilmek için bekliyorsunuz. Ben de eğitim için tarih bekliyorum. Ayın 15'i için söylemişlerdi ancak henüz bir dönüş olmadı.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.