Kesinlikle katılıyorum size sınavın hiçbir eleyici yanı yoktu herkes yapabildi şanslı olanlar rusça bilenlerSon 5 soru dışında a1-a2 seviye çok rahat yapardı ki zaten çok yetersiz bir sınav bence. Özellikle yhm için yetersizdi. Yolcularla a2 seviye ingilizce bilen biri nasıl iletişim kurabilir ki garip
Bu sınava da zor diyen bencede bir kursa yazılsan iyi olur. Sanırım hiç mülakat deneyimin yokBasit miydi nasıl basiti geçen seneye kıyas ile çok zordu arka kısım 13 ve sonrası diyim çok zordu B1 B2 arası idi bence
Var kardeşim Rusçam var + olarak ana dil gibi İngilizcem kötü geçmesi doğal karşılıyorum benBu sınava da zor diyen bencede bir kursa yazılsan iyi olur. Sanırım hiç mülakat deneyimin yok
Tabi doğal kötü geçmesi özellikle ana dili gibi ingilizce bilen birisi için hayırlısı olsun hakkınızdaVar kardeşim Rusçam var + olarak ana dil gibi İngilizcem kötü geçmesi doğal karşılıyorum ben![]()
Geçen yıl mülakata girmiş miydiniz?Basit miydi nasıl basiti geçen seneye kıyas ile çok zordu arka kısım 13 ve sonrası diyim çok zordu B1 B2 arası idi bence
Neler sordular acaba biraz bahsedebilir misin bir de maaş konusunda bilginiz var mı?Evet tabiki
Rusça detaylı biraz daha kendi tanıtma oluyor ilk soru gerisi değiyor genelde Rusça ve İngilizce de bagaj fazla eksik olduğunu söyleme, uçak geç kaldı diyor bunu yolcuya açıkla bu tarz şeyler genelde tek soru oluyor kendini tanıtma haricî bu tarz şeyler sormuslardıNeler sordular acaba biraz bahsedebilir misin bir de maaş konusunda bilginiz var mı?
Teşekkür ederimRusça detaylı biraz daha kendi tanıtma oluyor ilk soru gerisi değiyor genelde Rusça ve İngilizce de bagaj fazla eksik olduğunu söyleme, uçak geç kaldı diyor bunu yolcuya açıkla bu tarz şeyler genelde tek soru oluyor kendini tanıtma haricî bu tarz şeyler sormuslardı
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.