Anladım ama burada okudum kadarıyla 7 ay bile dönüş almayanlar var buraya beklemek çok da doğru değil açıkçası Bi yandan da yoluna bak bence sonrası hayal kırıklığı olablir çünkü hepimiz için bana zaten mülakatta 2 ay dediler dönüş için
Aslında haklısın da bu ay son zaten geldi geldi sonrasında gelirse bile girmeyi düşünmüyorum.
 
6-8 hafta içinde olumlu olumsuz dönüş yapacaklarını söylemişlerdi. Umarım olumsuz bile olsa gerçekten bildirirler
 
19.12 de açılan yardımcı lojistik görevlisi ilanına başvuranlar işe başladı. Lise de var lisansta var. Bazı kişilere direkt mülakata çağırılmadan olumsuz mesajı gitmiş. Bazıları biz gibi. Süreç başlatıldı maili geldi sınav yapıldı ama hala bir haber yok. Büyük ihtimal burayı takip ediyordurlar ama süreç hakkında bilgi veren yok. Büyük ihtimal havuz var ihtiyaç oldukça mülakata çağırıyorlar yada direkt olumsuz verip havuzdan çıkartıyorlar. Daha önceki dönemde 2 ay sonra bile çağırılanlar olmuş. Bilmiyorum. Beklemek ve belirsizlik can sıkıyor. Olacak mı olmayacak mı belli değil. 1 aydır iş bakmadım daha süreç ne kadar sürer oda belli değil. İşe girsem arayınca ben çıkıyorum da diyemem bana ters. O yüzden olumsuz olana kadar bekleyeceğim. Bakalım.
ben aynı ilana önlisans mezunu olarak başvuru yaptım.. ertesi gün direk olumsuz mail aldım.. çok saçma bir türlü anlam veremedim.. ilginç
 
Daha önceden başvuru yapıp olumsuz almış mıydınız.
evet aynı ilana 8 ay önce başvuru yapmıştım ama ondada direk mülakata bile girmeden olumsuz dönüş almıştım.. İEP Kapsamında bir ilandı o.. 1 1.5 yıl önce de kargo işçisi ilanı vardı onun mülakatına girmiştim ama o olumsuz olmuştu
 
evet aynı ilana 8 ay önce başvuru yapmıştım ama ondada direk mülakata bile girmeden olumsuz dönüş almıştım.. İEP Kapsamında bir ilandı o.. 1 1.5 yıl önce de kargo işçisi ilanı vardı onun mülakatına girmiştim ama o olumsuz olmuştu
@admin mülakata bile girmeden olumsuz mail almış olmamın bunlarla bir ilgisi olabilir mi ? çünkü önlisans mezunlarına mülakat için aramışlar ama ben mülakata bilr alınmadan direk olumsuz mail aldım
 
mail de olumsuz olduğunu belirttikten sonra bana : Öz geçmişiniz, yetkinliklerinize uygun pozisyonlarda değerlendirilmek üzere aday veri tabanımızda saklı tutulacaktır. yazmışlar sizce ararlar mı
Süreci bilmiyorum hala mülakata çağırılanlar varmış. Önümüzdeki haftada girenler olacak sanırım. Ama sanki daha önce mülakat aşamısında elendiniz mi felan gibi bir bölüm vardı. Onunla alakalı olabilir mi sizinkisi. Aslında onu sorup öğrenirseniz en azından kafanızı rahat olur.
 
Süreci bilmiyorum hala mülakata çağırılanlar varmış. Önümüzdeki haftada girenler olacak sanırım. Ama sanki daha önce mülakat aşamısında elendiniz mi felan gibi bir bölüm vardı. Onunla alakalı olabilir mi sizinkisi. Aslında onu sorup öğrenirseniz en azından kafanızı rahat olur.
Tss nin mail adresini biliyor musunuz dönüş yapabilecek
 
Süreci bilmiyorum hala mülakata çağırılanlar varmış. Önümüzdeki haftada girenler olacak sanırım. Ama sanki daha önce mülakat aşamısında elendiniz mi felan gibi bir bölüm vardı. Onunla alakalı olabilir mi sizinkisi. Aslında onu sorup öğrenirseniz en azından kafanızı rahat olur.
peki onu kime sorabilirim acaba ? @admin bilgin var mıdır ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.