19.12 de açılan yardımcı lojistik görevlisi ilanına başvuranlar işe başladı. Lise de var lisansta var. Bazı kişilere direkt mülakata çağırılmadan olumsuz mesajı gitmiş. Bazıları biz gibi. Süreç başlatıldı maili geldi sınav yapıldı ama hala bir haber yok. Büyük ihtimal burayı takip ediyordurlar ama süreç hakkında bilgi veren yok. Büyük ihtimal havuz var ihtiyaç oldukça mülakata çağırıyorlar yada direkt olumsuz verip havuzdan çıkartıyorlar. Daha önceki dönemde 2 ay sonra bile çağırılanlar olmuş. Bilmiyorum. Beklemek ve belirsizlik can sıkıyor. Olacak mı olmayacak mı belli değil. 1 aydır iş bakmadım daha süreç ne kadar sürer oda belli değil. İşe girsem arayınca ben çıkıyorum da diyemem bana ters. O yüzden olumsuz olana kadar bekleyeceğim. Bakalım.