Herkese merhaba, umarım doğru yere konu açmışımdır.
4 ağustos pazartesi öğlen saatlerinde ek tetkik sonuçlarımın olumsuz olduğuna dair bir bilgilendirme maili aldım. Burada benzer ya da aynı durumu yaşamış olan adaylar varsa en azından merak ettiğim şeyi gidermek amacıyla bir iki şey sormak istiyorum.
27 haziran ön muayeneye girdim. Doktor e nabıza baktı sorular sordu ve notlar aldı. Sonrasında fiziki ve renk körlüğü gibi muayeneleri de yapıp notlar aldığını, herhangi bir sorun görmediğini fakat ek tetkik isteyeceğini belirtti.
2017 yılında femur boynunda minik bir kemik traşlanması (kalça artroskopisi) operasyonu geçirmiştim. Mr ve doktor muayenesi istemişti ve hepsi temiz çıktı. Hatta özel hastanedeki doktor rapor bile yazdı sorun olmadığıyla alakalı.
2018 yılında 1 adet psikiyatri ziyaretim vardı. Üniversite ilk yılı çok zorlamıştı ve tempo beni strese sokmuştu. Kendi isteğimle gitmiştim ve doktor kısa süreli takviye edici olarak citoles yazmıştı ve sonrasında aynı yıl içerisinde doktor kontrolünde ilaç kullanımı sonlandırılmıştı. Anamnez (yatış olmadığı için epikirz yok) raporunda ben ne beyan ettiysem aynısı yazıyordu.
Elenme sebebim bu iki durumdan ötürü diye tahmin ediyorum. Fakat aradan çok uzun süre geçmiş olması ve herhangi bir sağlık sorunum olmadığı halde ve kanıtladığım neden böyle oldu diye sormadan edemiyorum.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar diliyorum.
4 ağustos pazartesi öğlen saatlerinde ek tetkik sonuçlarımın olumsuz olduğuna dair bir bilgilendirme maili aldım. Burada benzer ya da aynı durumu yaşamış olan adaylar varsa en azından merak ettiğim şeyi gidermek amacıyla bir iki şey sormak istiyorum.
27 haziran ön muayeneye girdim. Doktor e nabıza baktı sorular sordu ve notlar aldı. Sonrasında fiziki ve renk körlüğü gibi muayeneleri de yapıp notlar aldığını, herhangi bir sorun görmediğini fakat ek tetkik isteyeceğini belirtti.
2017 yılında femur boynunda minik bir kemik traşlanması (kalça artroskopisi) operasyonu geçirmiştim. Mr ve doktor muayenesi istemişti ve hepsi temiz çıktı. Hatta özel hastanedeki doktor rapor bile yazdı sorun olmadığıyla alakalı.
2018 yılında 1 adet psikiyatri ziyaretim vardı. Üniversite ilk yılı çok zorlamıştı ve tempo beni strese sokmuştu. Kendi isteğimle gitmiştim ve doktor kısa süreli takviye edici olarak citoles yazmıştı ve sonrasında aynı yıl içerisinde doktor kontrolünde ilaç kullanımı sonlandırılmıştı. Anamnez (yatış olmadığı için epikirz yok) raporunda ben ne beyan ettiysem aynısı yazıyordu.
Elenme sebebim bu iki durumdan ötürü diye tahmin ediyorum. Fakat aradan çok uzun süre geçmiş olması ve herhangi bir sağlık sorunum olmadığı halde ve kanıtladığım neden böyle oldu diye sormadan edemiyorum.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar diliyorum.
