Pozisyon veya İlan Adı
Kabin memurluğu

hbot

bot @havapersonel
Admin
Herkese merhaba, umarım doğru yere konu açmışımdır.

4 ağustos pazartesi öğlen saatlerinde ek tetkik sonuçlarımın olumsuz olduğuna dair bir bilgilendirme maili aldım. Burada benzer ya da aynı durumu yaşamış olan adaylar varsa en azından merak ettiğim şeyi gidermek amacıyla bir iki şey sormak istiyorum.

27 haziran ön muayeneye girdim. Doktor e nabıza baktı sorular sordu ve notlar aldı. Sonrasında fiziki ve renk körlüğü gibi muayeneleri de yapıp notlar aldığını, herhangi bir sorun görmediğini fakat ek tetkik isteyeceğini belirtti.

2017 yılında femur boynunda minik bir kemik traşlanması (kalça artroskopisi) operasyonu geçirmiştim. Mr ve doktor muayenesi istemişti ve hepsi temiz çıktı. Hatta özel hastanedeki doktor rapor bile yazdı sorun olmadığıyla alakalı.

2018 yılında 1 adet psikiyatri ziyaretim vardı. Üniversite ilk yılı çok zorlamıştı ve tempo beni strese sokmuştu. Kendi isteğimle gitmiştim ve doktor kısa süreli takviye edici olarak citoles yazmıştı ve sonrasında aynı yıl içerisinde doktor kontrolünde ilaç kullanımı sonlandırılmıştı. Anamnez (yatış olmadığı için epikirz yok) raporunda ben ne beyan ettiysem aynısı yazıyordu.

Elenme sebebim bu iki durumdan ötürü diye tahmin ediyorum. Fakat aradan çok uzun süre geçmiş olması ve herhangi bir sağlık sorunum olmadığı halde ve kanıtladığım neden böyle oldu diye sormadan edemiyorum.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi forumlar diliyorum.
 
  • Like
Tepkiler: Üye silindi 11545
Ek tektiklerinizi ne zaman teslim etmiştiniz ve kurul mu karar verdi sonucunuza bilginiz var mı?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bende pcostan ek tetkik bile istemeden elediler (kurul eledi) ısrarla defalarca itiraz maili attım sadece bir kere dönüş oldu mükerrer tanı sebebiyle diye yazmışlar.. sonra kendi imkanlarımla gidip ek tetkik yaptım pcos olmadığım ortaya çıktı, raporlarımla birlikte hala itiraz ediyorum fakat sonra dönüş sağlamadılar bana
 
Bende pcostan ek tetkik bile istemeden elediler (kurul eledi) ısrarla defalarca itiraz maili attım sadece bir kere dönüş oldu mükerrer tanı sebebiyle diye yazmışlar.. sonra kendi imkanlarımla gidip ek tetkik yaptım pcos olmadığım ortaya çıktı, raporlarımla birlikte hala itiraz ediyorum fakat sonra dönüş sağlamadılar
Muayene sırasında bu tür durumlar için ek tetkik her adaydan isteniyor diye biliyorum. Sürecinizin bu şekilde sonuçlanmış olması gerçekten çok üzücü. Ben de aynı şekilde mail yoluyla ulaşmaya çalışıyorum fakat herhangi bir geri dönüş alamıyorum. Sizin durumunuz için gerçekten ne diyebilirim bilmiyorum.
 
  • Like
Tepkiler: Ms23
Hocam adınıza çok üzüldüm. Bu kadar uğraşıp sırf girilen tanılardan elenmek çok üzücü gerçekten üstelik sağlıklı olmanızı kanıtlamanıza rağmen. Ben de iki gün önce benden istenen ek tetkikleri teslim ettim ama sizin açınızdan anlamadığım durum şu eğer sizden ek tetkik istendiyse sizde temiz olduğuna dair bir rapor teslim ettiyseniz ,talep edilen muayene ve testlerle birliktr tabi, o zaman sizi neden elediler? Siz ne düşünüyorsunuz? Ben de stres oldum sizin deneyiminizle
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
  • Like
Tepkiler: Ms23
Hocam adınıza çok üzüldüm. Bu kadar uğraşıp sırf girilen tanılardan elenmek çok üzücü gerçekten üstelik sağlıklı olmanızı kanıtlamanıza rağmen. Ben de iki gün önce benden istenen ek tetkikleri teslim ettim ama sizin açınızdan anlamadığım durum şu eğer sizden ek tetkik istendiyse sizde temiz olduğuna dair bir rapor teslim ettiyseniz ,talep edilen muayene ve testlerle birliktr tabi, o zaman sizi neden elediler? Siz ne düşünüyorsunuz? Ben de stres oldum sizin deneyiminizle
İtiraz mailime dönüş oldu mükerrer tanı (devamlı) nedeniyle yazmışlar, ben kontrol amacıyla o kist gitmiş mi gitmemiş mi diye kontrole gidiyordum(doktor dediği için) gayet sağlıklıydım problemim yoktu yani. Kilomdan dolayıydı zaten iş için gerekli kiloyu verdiğimde bu durum düzelmişti zaten doktor kilo ver geçer demişti aynı şekilde uyguladım ve geçti. Benden ön muayenede ek tetkik istemediler doktor kurula sevk etti. Kurul da direkt eledi zaten kurula kalan geçemiyor. Ek tetkik istememelerini hala ama hala anlamıyorum maalesef. Ben de inanılmaz üzgünüm gelen maile yeniden itiraz etmeme rağmen haftalardır dönüş olmadı. Haksızlıktan başka bir şey değil umarım kimse benimle aynı durumu yaşamaz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hocam adınıza çok üzüldüm. Bu kadar uğraşıp sırf girilen tanılardan elenmek çok üzücü gerçekten üstelik sağlıklı olmanızı kanıtlamanıza rağmen. Ben de iki gün önce benden istenen ek tetkikleri teslim ettim ama sizin açınızdan anlamadığım durum şu eğer sizden ek tetkik istendiyse sizde temiz olduğuna dair bir rapor teslim ettiyseniz ,talep edilen muayene ve testlerle birliktr tabi, o zaman sizi neden elediler? Siz ne düşünüyorsunuz? Ben de stres oldum sizin deneyiminizle
Beni neden elediklerine dair detaylı bir cevabım ne yazıkki yok. Kendi e nabızımdan yola çıkıp herhalde ek tetkik istedikleri şeylerden elediler diye tahmin edebiliyorum sadece. Sağlık süreçlerinin çok katı, en ufak bir pürüzün elenme sebebi olduğunu ve bu yüzden risksiz insanları onayladıklarını düşünüyorum. Fakat hem sorun yoktur diye rapor aldığım hem de ilerleyen dönemler için (danıştığım başka hekimlerden) herhangi bir sorun yaşamayacağımı duyduktan sonra içim rahatlamıştı. Günün sonunda iş yeri hekimlerinin düşüncesi farklı oldu. En azından ilerleyen iş başvurularımda yol gösterici olması için detayları merak etmiştim. Fakat geri dönüş alamayınca forumdaki insanlara sorayım dedim.
 
  • Like
Tepkiler: Ms23
Beni neden elediklerine dair detaylı bir cevabım ne yazıkki yok. Kendi e nabızımdan yola çıkıp herhalde ek tetkik istedikleri şeylerden elediler diye tahmin edebiliyorum sadece. Sağlık süreçlerinin çok katı, en ufak bir pürüzün elenme sebebi olduğunu ve bu yüzden risksiz insanları onayladıklarını düşünüyorum. Fakat hem sorun yoktur diye rapor aldığım hem de ilerleyen dönemler için (danıştığım başka hekimlerden) herhangi bir sorun yaşamayacağımı duyduktan sonra içim rahatlamıştı. Günün sonunda iş yeri hekimlerinin düşüncesi farklı oldu. En azından ilerleyen iş başvurularımda yol gösterici olması için detayları merak etmiştim. Fakat geri dönüş alamayınca forumdaki insanlara sorayım dedim.
merhaba, psikiyatri icin ben de sadece 1 kez randevuya gitmistim ve selectra yazmıslardı. satın aldım fakar kullanmadım, bunun bi pürüzcıkartacagını biliyorum,bu yüzden heyet raporu almlı mıyım? mantıklı bir hareket olur mu oncesinde adım atsam? ne dusunuyorsunuz?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.