Bende merak ediyorum, bilgisi olan varsa deneyimlendirebilir mi?Merhaba aklıma takılan bi konu var Cadet programından mezun olduktan sonra Thy’de 2. Pilot olarak işe başlama garantisi var mı ya da nasıl bi ihtimal var. Diğer türlü eğitim masrafları nasıl ödenecek ?
Teşekkür ederimCadet programından başarı ile mezun olduktan sonra 2. pilot olarak işe başlarsınız. Süreç iş garantilidir. Hangi filoda ihtiyaç varsa uçacağınız uçağın tipi belirlenir. Sonrasında tip eğitimi alırsınız ortalama 6 ay sürer.
Bu pilot egitimi programı sadece bir is değil THY için her aday bir yatırımdır ve 140 bin Euro luk bir yatırım.Merhaba aklıma takılan bi konu var Cadet programından mezun olduktan sonra Thy’de 2. Pilot olarak işe başlama garantisi var mı ya da nasıl bi ihtimal var. Diğer türlü eğitim masrafları nasıl ödenecek ?
O konuda anladıgım bu degisken kurda borcun ödesen de azalmıyor :dBu pilot egitimi programı sadece bir is değil THY için her aday bir yatırımdır ve 140 bin Euro luk bir yatırım.
Egitim icinde type egitimi ile beraber 2 sene sürecek. Başarılı olan adaylar 10 senelik iş sözleşmesi imzalanicak ve THY da 2. Pilot olarak baslicak. Bu sözleşmeye göre aldigimiz aylik maasinizdan(TL) alınan pilotluk egitiminin masraflari (€) 1000Euro olarak kesilicek ve 10 yıl içinde ödenmiş olucak tabi sizde çalışmış olucaksiniz. Kur sabitligi ile ilgili ve diger her hak THY tarafına saklıdır ve değiştirilebilir. Bu ibare is ilanının en altinda da yazar. Tabi ben kur sabitligi ile ilgili durumu öne çıkardım sadece.
Arkadaşın dediği gibi 1000euro kesiliyor ise borç 140 ay sonra biter her türlü. Kur oynasa da borcun azalır yani. Sadece her ay cebinden çıkan para değişir.O konuda anladıgım bu degisken kurda borcun ödesen de azalmıyor :d
Hocam eğer bu 10 yıl içerisinde borç bitmeden, bir hastalık sebebiyle vs class1 alınamaz ve yere alınma gibi bir durum olursa ne oluyor. Mücbir sebep ile bu tarz şeyler olursa borç yine de tahsil ediliyor mu? Bilginiz var mı?Bu pilot egitimi programı sadece bir is değil THY için her aday bir yatırımdır ve 140 bin Euro luk bir yatırım.
Egitim icinde type egitimi ile beraber 2 sene sürecek. Başarılı olan adaylar 10 senelik iş sözleşmesi imzalanicak ve THY da 2. Pilot olarak baslicak. Bu sözleşmeye göre aldigimiz aylik maasinizdan(TL) alınan pilotluk egitiminin masraflari (€) 1000Euro olarak kesilicek ve 10 yıl içinde ödenmiş olucak tabi sizde çalışmış olucaksiniz. Kur sabitligi ile ilgili ve diger her hak THY tarafına saklıdır ve değiştirilebilir. Bu ibare is ilanının en altinda da yazar. Tabi ben kur sabitligi ile ilgili durumu öne çıkardım sadece.
Borç her şekilde alınır. Zaten sizden kefilde istiyorlar o yuzden borcunu ödersin.Hocam eğer bu 10 yıl içerisinde borç bitmeden, bir hastalık sebebiyle vs class1 alınamaz ve yere alınma gibi bir durum olursa ne oluyor. Mücbir sebep ile bu tarz şeyler olursa borç yine de tahsil ediliyor mu? Bilginiz var mı?
Peki 10 sene calistiktan sonra Emirates gibi sirketlere gecis yapma ihtimali oluyor muBorç her şekilde alınır. Zaten sizden kefilde istiyorlar o yuzden borcunu ödersin.
Ama 10 yıl içinde Allah korusun birsey oldu ve ucamaz raporu aldın o zaman seni yerde degerlendirir. Yani sana bağlı olmayan sebeplerden ötürü yere inersen seni degerlendirmeye kazanmaya çalışıyorlar. Ama bu sana bagli olmayan durum net olmalı demem şu eger sagligina dikkat etmez de ucamaz raporu alırsan bu senin sorumlulugun olur. Ama zaten öyle kolay kolay o raporu alamıyorsunuz. Normalde sinusler doldugunda ucamak yasaktır. Ama ucuyorsunuzboyle basit birseyden ucamaz almazsiniz ama irtifa arttikca o sinusler kulaklar öyle ağrır ki...
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.
