TGS IEP (Işbaşı eğitim programı) hk.

  • Konbuyu başlatan Neithan
  • Başlangıç tarihi
N

Neithan

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
33
Tepkime puanı
7
Herkese merhaba arkadaşlar. Bugün YHM için girdiğimiz kurul mülakatı öncesinde genel bilgilendirme sunusunda IEP'ten bahsettiler. İşe başlama durumunda ilk iki ay maaşımızın yarısını TGS yarısını İŞKUR verecek şeklinde bilgilendirme yaptılar. Bu kapsama girmek için sanırım son 1 ay içinde sigorta primimizin yatmaması gerekiyormuş ve İEP uygulamasını kabul eden adaylara etmeyenlere nazaran daha öncelik vereceklerini açıkladılar. Bu konu benim kafamı karıştırdı. Ben eski işimden yeni istifa ettim, ilişiğim kesildi. Bu durumda ben ikinci plana mı atılıyorum ister istemez? Yoksa yine de bir şekilde bu kapsamı her şartıyla kabul etmemiz mümkün mü? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Herkese işe alım süreçlerinde başarılar dilerim.
 
L

Lyda

HavaPersonel.Com
Katılım
5 Şub 2024
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Merhaba acaba kurul mülakatında neler sordular ve nasıl bir bilgilendirme yaptılar anlatabilirmisiniz
 
R

rumay

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
158
Tepkime puanı
53
Herkese merhaba arkadaşlar. Bugün YHM için girdiğimiz kurul mülakatı öncesinde genel bilgilendirme sunusunda IEP'ten bahsettiler. İşe başlama durumunda ilk iki ay maaşımızın yarısını TGS yarısını İŞKUR verecek şeklinde bilgilendirme yaptılar. Bu kapsama girmek için sanırım son 1 ay içinde sigorta primimizin yatmaması gerekiyormuş ve İEP uygulamasını kabul eden adaylara etmeyenlere nazaran daha öncelik vereceklerini açıkladılar. Bu konu benim kafamı karıştırdı. Ben eski işimden yeni istifa ettim, ilişiğim kesildi. Bu durumda ben ikinci plana mı atılıyorum ister istemez? Yoksa yine de bir şekilde bu kapsamı her şartıyla kabul etmemiz mümkün mü? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Herkese işe alım süreçlerinde başarılar dilerim.
Yani bu aslında iş başı eğitim programı olup dtmde eğitim görmeyip işin başında yani havaliamanında işi öğretme gibi biseymi.ilk 2 ay peki maaş tam olarak mı yatacak yada az Bi maaşla 2 ay calistiracaklarmı 2 ayın sonunda peki hadi sana by by yaparlarmı?
 
N

Neithan

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
33
Tepkime puanı
7
Merhaba acaba kurul mülakatında neler sordular ve nasıl bir bilgilendirme yaptılar anlatabilirmisiniz
Kurul mülakatında kendinizi tanıtmanızı, varsa geçmiş işlerinizdeki tecrubelerinizi, eğer yoksa stres anında nasıl başa çıkarsınız? Sinirli bir yolcuyla nasıl anlaşırsınız tarzında sorular vardı. Genel bilgilendirmede maaş, servis, sigorta, vardiya hakkında bilgi verdiler, kronik rahatsızlık ve görünen yerde dövme piercing var mı diye sordular. Aklima gelenler bunlar
 
N

Neithan

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
33
Tepkime puanı
7
Yani bu aslında iş başı eğitim programı olup dtmde eğitim görmeyip işin başında yani havaliamanında işi öğretme gibi biseymi.ilk 2 ay peki maaş tam olarak mı yatacak yada az Bi maaşla 2 ay calistiracaklarmı 2 ayın sonunda peki hadi sana by by yaparlarmı?
Ben de bunların cevabını merak ediyorum
 
N

Nurellamm

HavaPersonel.Com
Katılım
19 Ocak 2024
Mesajlar
53
Tepkime puanı
11
Kurul mülakatında kendinizi tanıtmanızı, varsa geçmiş işlerinizdeki tecrubelerinizi, eğer yoksa stres anında nasıl başa çıkarsınız? Sinirli bir yolcuyla nasıl anlaşırsınız tarzında sorular vardı. Genel bilgilendirmede maaş, servis, sigorta, vardiya hakkında bilgi verdiler, kronok rahatsızlık ve görünen yerde dövme piercing var mı diye sordular. Aklima gelenler bunlar
Bunları türkce mi sordular ingilizce olarak ek bısey soruldu mu
 
admin

admin

Admin
Moderatör
Katılım
31 Tem 2023
Mesajlar
1,023
Tepkime puanı
518
Herkese merhaba arkadaşlar. Bugün YHM için girdiğimiz kurul mülakatı öncesinde genel bilgilendirme sunusunda IEP'ten bahsettiler. İşe başlama durumunda ilk iki ay maaşımızın yarısını TGS yarısını İŞKUR verecek şeklinde bilgilendirme yaptılar. Bu kapsama girmek için sanırım son 1 ay içinde sigorta primimizin yatmaması gerekiyormuş ve İEP uygulamasını kabul eden adaylara etmeyenlere nazaran daha öncelik vereceklerini açıkladılar. Bu konu benim kafamı karıştırdı. Ben eski işimden yeni istifa ettim, ilişiğim kesildi. Bu durumda ben ikinci plana mı atılıyorum ister istemez? Yoksa yine de bir şekilde bu kapsamı her şartıyla kabul etmemiz mümkün mü? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim. Herkese işe alım süreçlerinde başarılar dilerim.
Dediğiniz gibi son aylarda sigortanız var ise zaten siz bundan yararlanamıyorsunuz. Öncelik tanınır tanınmaz bilmiyorum ancak kalifiye personeli her zaman işe almak isterler. Yani iş sizde bitiyor.
 
admin

admin

Admin
Moderatör
Katılım
31 Tem 2023
Mesajlar
1,023
Tepkime puanı
518
Eğer öyleyse ******** yoksa 2 ayin sonunda çıkarabilme ihtimalleri yüksek gibi görünüyor
Dediğim gibi iş sizde bitiyor 2 ayın sonunda siz hala bir şey öğrenememiş, sorun çözme becerisi olmayan bir personel olarak kalırsanız çıkarırlar.

Size verilecek eğitimler pahalı eğitimler arkadaşlar yani bunlar için yer kiralanıyor bilmem ne falan sertifika alıyorsunuz. Hiçbir firma işten çıkaracağı insana yatırım yapmaz.
 
R

rumay

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
158
Tepkime puanı
53
Dediğiniz gibi son aylarda sigortanız var ise zaten siz bundan yararlanamıyorsunuz. Öncelik tanınır tanınmaz bilmiyorum ancak kalifiye personeli her zaman işe almak isterler. Yani iş sizde bitiyor.
Dediğim gibi iş sizde bitiyor 2 ayın sonunda siz hala bir şey öğrenememiş, sorun çözme becerisi olmayan bir personel olarak kalırsanız çıkarırlar.

Size verilecek eğitimler pahalı eğitimler arkadaşlar yani bunlar için yer kiralanıyor bilmem ne falan sertifika alıyorsunuz. Hiçbir firma işten çıkaracağı insana yatırım
 
R

rumay

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
158
Tepkime puanı
53
Admin iep hakkında bilginiz varmi ?neden peki böyle Bi eğitimi tercih ettiler daha önce dtmde eğitimler oluyordu
 
N

Neithan

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
33
Tepkime puanı
7
Dediğiniz gibi son aylarda sigortanız var ise zaten siz bundan yararlanamıyorsunuz. Öncelik tanınır tanınmaz bilmiyorum ancak kalifiye personeli her zaman işe almak isterler. Yani iş sizde bitiyor.
Anladım teşekkürler bilgi için, umarım dediğiniz gibidir eğer yeterince kalifiyeli olursak almaları mümkün tabi
 
M

Mrnobody

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
474
Tepkime puanı
108
Dediğiniz gibi son aylarda sigortanız var ise zaten siz bundan yararlanamıyorsunuz. Öncelik tanınır tanınmaz bilmiyorum ancak kalifiye personeli her zaman işe almak isterler. Yani iş sizde bitiyor.
Uzun zamandır sigortası olmayan çalışmayan biri peki bu durumda öncelik mi oluyor avantaj mı oluyor dezavantaj mı
 
R

rumay

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
158
Tepkime puanı
53
Uzun zamandır sigortası olmayan çalışmayan biri peki bu durumda öncelik mi oluyor avantaj mı oluyor dezavantaj mı
Sigortası olmayan biri sanki bu durumda öncelik tanınıyor gibi duruyor iep sistemini bilen biri bizi aydınlatabilirmi?
 
M

Mrnobody

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
474
Tepkime puanı
108
Sigortası olmayan biri sanki bu durumda öncelik tanınıyor gibi duruyor iep sistemini bilen biri bizi aydınlatabilirmi?
Bu İEP tam olarak noluyor bunu kabul edince noluyor anlamadım hiç bir şey kısa ve öz anlatarak aydınlatır mısınız rica etsem
 
R

rumay

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
158
Tepkime puanı
53
Sanki dyned ve dtmde eğitim daha güzeldi insan ikilemde kalıyor çünkü
 
admin

admin

Admin
Moderatör
Katılım
31 Tem 2023
Mesajlar
1,023
Tepkime puanı
518
Sanki dyned ve dtmde eğitim daha güzeldi insan ikilemde kalıyor çünkü
Yine aynı arkadaşlar iep dediğiniz şey bundan farklı değil. Eğitimler dtm, ist aydın üni veya kuyumcukentte veriliyor. Yhm eğitimi 23 gün sürer kalan eğitim limanda devam eder.
 
L

Lyda

HavaPersonel.Com
Katılım
5 Şub 2024
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Kurul mülakatında kendinizi tanıtmanızı, varsa geçmiş işlerinizdeki tecrubelerinizi, eğer yoksa stres anında nasıl başa çıkarsınız? Sinirli bir yolcuyla nasıl anlaşırsınız tarzında sorular vardı. Genel bilgilendirmede maaş, servis, sigorta, vardiya hakkında bilgi verdiler, kronik rahatsızlık ve görünen yerde dövme piercing var mı diye sordular. Aklima gelenler bunlar
Bunlar ingilizcemiydi yoksa full Türkçemi geçti teşekkür ederim
 
R

rumay

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ağu 2023
Mesajlar
158
Tepkime puanı
53
Yine aynı arkadaşlar iep dediğiniz şey bundan farklı değil. Eğitimler dtm, ist aydın üni veya kuyumcukentte veriliyor. Yhm eğitimi 23 gün sürer kalan eğitim limanda devam eder.
Anladım hayırlısı olsun herkes için
 

Konuyu okuyanlar;

Üst