Hayırlı günler kardeşim sürekli orayı düşünme ilk birkaç hafta bende çok kafama takmıştım ya mülakatı geçemedik yada personel ihtiyaçı doğarsa diye yedekte bekletiyorlar normal yaşantına devam et olursa güzel olur olmadı can sağlığı de geç uçunda ölüm yok ya eğer iş arıyorsan tss ye baş vurduğuna göre bilgine ve tecrübene güveniyorsun demektir başka işlerde kariyerini devam ettir