Ü
Üye silindi 10670
Psikologda geçme kalma yok diyorlar ama danışmanlık almanızı tavsiye ederim, video ön mülakatı bahane edip, psikoloğun yazdığı rapordan eliyorlar genelde. Si Psikolojiden mi davet geldi size?Merhaba şu anda psikolojik değerlendirme aşamasındayım.