Merhabalar, Pegasus'ta kabin memuru olmak için gereken şartlar hakkında bilgi edinmek istediğim iki konu var.
Birincisi sanırım daha önceden sorulmuş ama yine de sormak istedim. Kolumda dövmelerim var ve bu soruyu soran kişi "bu durumda uzun kollu gömlek giyme zorunluluğu var denildi" yazmış. Yani bu durumda uzun kollu gömlek giydiğim sürece dövmelerimden yana bir sorun yaşamaz mıyım? Başvuru yapmam da bir engel var mı yoksa başvuru yapabilir miyim?
Diğer sorum ise Pegasus'ta kabin memuru olma şartlarında kızıl saça dair bir engel bir yasak var mı?
Şimdiden teşekkür ederim
Birincisi sanırım daha önceden sorulmuş ama yine de sormak istedim. Kolumda dövmelerim var ve bu soruyu soran kişi "bu durumda uzun kollu gömlek giyme zorunluluğu var denildi" yazmış. Yani bu durumda uzun kollu gömlek giydiğim sürece dövmelerimden yana bir sorun yaşamaz mıyım? Başvuru yapmam da bir engel var mı yoksa başvuru yapabilir miyim?
Diğer sorum ise Pegasus'ta kabin memuru olma şartlarında kızıl saça dair bir engel bir yasak var mı?
Şimdiden teşekkür ederim