herkese merhaba, şu an mevcut Thy tecrübesiz kabin ilanına başvurdum. Şu an pegasusunda açıldı, açıkçası bu kadar çabuk beklemiyordum. Şunu merak ediyorum pegasustada süreç Thy gibi yavaş mı? Yani öncelik tabiki herkes gibi thy ama Thy süreci belli olmadan Pegasus süreci netleşir mi sizce?