Pozisyon veya İlan Adı
Cabin Crew
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Bizzat kendim denedim bilmedigim bir konu degil ve ayrica bir cok insan bundan yakiniyor sirket politikasi diye kendileri soyluyorlar ayrica mulakatta bu soruyu onlara yonelttigimde kurul bana"malesef tekrar basvuramiyorsunuz"dedi tabii sizin baska iliskileriniz varsa kelimenin tam anlamiyla soylemek gerekirse amcanizi/dayinizi kullanarak girdiyseniz surec sizin icin tabii farkli olmustur
Kimseyi araya sokmadım, referans maili bile kullanmadım. Yine de iki kere çağırıldım ve böyle olan çok kişi var.
 
Yani bu şekilde kuruldan elenip tekrar işe giren insanlar kurul mülakatında ne söylüyorlar? İçeride çalışan arkadaşlarım da tekrar başvurulamayacağı yönünde konuşuyor ama dediğiniz gibi elenip tekrar giren de varmış. Başka mail vs. mi kullanıyorlar? Kurul mülakatında daha önce başvurmuş muydunuz sorusuna ne cevap veriyorlar? Hiçbir havayolunun da böyle bir şey yaptığını duymadım. Kafamda deli sorular gerçektenn
 
Kimseyi araya sokmadım, referans maili bile kullanmadım. Yine de iki kere çağırıldım ve böyle olan çok kişi var.
Dun sunexpress insan kaynaklarina bir mail gonderdim bu durumdan da bahsederek ve ayni sekilde bekledigim cevabi aldim "mevcut prosedür gereği kurul mülakatında elenen adayların aynı pozisyon için yeniden değerlendirilmesi ve sürece tekrar dahil olması mümkün değildir."
 
Yani bu şekilde kuruldan elenip tekrar işe giren insanlar kurul mülakatında ne söylüyorlar? İçeride çalışan arkadaşlarım da tekrar başvurulamayacağı yönünde konuşuyor ama dediğiniz gibi elenip tekrar giren de varmış. Başka mail vs. mi kullanıyorlar? Kurul mülakatında daha önce başvurmuş muydunuz sorusuna ne cevap veriyorlar? Hiçbir havayolunun da böyle bir şey yaptığını duymadım. Kafamda deli sorular gerçektenn
Evet evet kesinlikle baska hic bir havayolu en buyugunden en kucugune boyle bir prosudure sahip degil yukarida bir arkadasimiz 2 yil arayla tekrar basvurabiliyorsun demis bi mantikli o geldi
 
Yani bu şekilde kuruldan elenip tekrar işe giren insanlar kurul mülakatında ne söylüyorlar? İçeride çalışan arkadaşlarım da tekrar başvurulamayacağı yönünde konuşuyor ama dediğiniz gibi elenip tekrar giren de varmış. Başka mail vs. mi kullanıyorlar? Kurul mülakatında daha önce başvurmuş muydunuz sorusuna ne cevap veriyorlar? Hiçbir havayolunun da böyle bir şey yaptığını duymadım. Kafamda deli sorular gerçektenn
Her yerdeki bilgi bu şekilde, ben sorduğum zaman insan kaynakları da aynı cevabı vermişti ama çağırıldım. Daha önce başvurmuş muydunuz diye sormuyorlar mülakatta, diğer şirketlere başvurdunuz mu diye soruyorlar.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.