Bir mülakata girdim. Çok heyecanlıydım ama kendimi devrik cümlelerle de olsa ifade edebildim. Birde teknik bilgim daha önce pre interview ve sınavlarla ölçülmüş olacakki sadece ekibe uyumla alakalı sorular sordular. Heyecanlı olmak normal sayılır mı?