Merhabalar,ben geçtiğimiz hafta kabin memurluğu için amerikan kültürde ingilizce sınavına girmiştim,sınav sonrası olumlu dönüş aldım kurul mülakatına davet edildim eğer daha önce mavi gökte kurul mülakatına girmiş arkadaşlar varsa süreçten bahsedebilir mi?