Pozisyon veya İlan Adı
kabin memuru

ber

Üye
26 May 2025
11
0
0
kabin memurluğu için genel yetenek ve ingilizce sınavında yazılı yazıyor. sadece writing üzerine kurulu bi sınav mı acaba bilgisi olan var mı
 
Hayır genel yetenek için türkçe okuduğunu anlama matematikte mantık soruları gibi şeyler varmış forumdan okuduğum kadarıyla ve ingilizce sınavı da bizim yds yökdil gibi sanırım ama daha kolay hallerini düşünebilirisn.
 
kabin memurluğu için genel yetenek ve ingilizce sınavında yazılı yazıyor. sadece writing üzerine kurulu bi sınav mı acaba bilgisi olan var mı
50 genel yetenek 50 İngilizceden oluşan toplam 100 soruluk bi sınav. Writing vs bulunmuyor.
 
Arkadaşlar merhaba, ben 21 ağustosta başvurmuştum Pegasus kabine fakat hala hiçbir dönüş alamadım. Cv yeterliliğini de sağlıyorum dil şartlarını da. Hala değerlendirme aşamasında yazıyor. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba geç mi dönüş yapılıyor yoksa dönmedikleri oluyor mu? zaten olumsuz deyip geçmeli miyim anlamadım?
 
Arkadaşlar merhaba, ben 21 ağustosta başvurmuştum Pegasus kabine fakat hala hiçbir dönüş alamadım. Cv yeterliliğini de sağlıyorum dil şartlarını da. Hala değerlendirme aşamasında yazıyor. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba geç mi dönüş yapılıyor yoksa dönmedikleri oluyor mu? zaten olumsuz deyip geçmeli miyim anlamadım?
Ben 15 temmuzda başvurdum ve daha yeni dönüş aldım.
 
Ben 15 temmuzda başvurdum ve daha yeni dönüş aldım.
:( ya forumda 30 ağustosta başvuran birinin 5 eylülde çağrıldığını görmüştüm de o yüzden yazmıştım ama demek ki sizin gibi daha önce başvurup çok geç dönüş alanlar da varmış ya
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.