Pozisyon veya İlan Adı
Stajyer
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
ahahahah o kadar haklısın ki ben bizzat tanıyorum hatta böyle birini okul bitince x havayolu mu olsun y alanında (svnmsnyi) mi olsun diyip havayolunda sadece sağlıktan geçip eğitime gelen, ben stajımı binbir zorlukla bulmamıştım bundan birkaç yıl öncesi olduğu için ama ortamdaki akraba olan personelin mobbingi ve nefretini stajyer bile olsanız hissediyorsunuz şimdi ise epeyce uzun bir süredir yedekte olarak işe alınmayı bekliyorum
Sizin süreciniz kabin için herhalde anladığım kadarıyla kabinde gene diğer bölümlere nazaran girme oranınız daha yüksek. Bölgede ki belirsizlikler düzeldiğinde firmalar tekrardan alımlara başladığı zaman alınırsınız diye umuyorum :).
Tek kabin memurluğunda değil bu konu, yer hizmetleri içini teknik kısım için de geçerli tepeden tırnağa her noktada bu referans olayına birinin el atması lazım.
Lazım ama kimsenin atacağını zannetmiyorum şahsen. Çünkü her geçtiğimiz yıl durum daha da derinleşiyor. Problem sadece referans değil üniversitelerin verdiği mezun sayısının firmaların ihtiyaç duyduğu istihdam sayısından kat ve kat fazla oluşundan da kaynaklanıyor. Yani operasyonel olarak ikların bu sayıya uygun planlama yapması gerekiyor. Referans muhabbetinin tamamen kalktığı senaryoda ki kalkacağını hiç ama hiç zannetmiyorum genede işe giremeyen onca mezun olacaktır. Öncelikle firmaların istihdam ihtiyacı ile operasyonel planlamalar yapılması gerek okullar ile daha sonrasında şeffaf ve tarafsız işe alım süreçlerinin ilerlemesi lazım.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.