Şimdi kayıt ol
Merhabalar bu konu hakkında gerçekten bu süreci iyi bilen birinin doğru cevabına ihtiyacım var.Suan bilindiği üzere cadet alımları durduruldu fakat 2026 sonu ve 2027 başı alımlar açılabilirmiş bunun üzerine çalışmalarıma başladım ve aklımda bir takım sorular var en önemlisi ise ben üniversite 3.sınıf öğrencisiyim şuan eğer belirtilen tarihlerde açılırsa 4.sınıf olmuş olacağım ve diplomamı almama bir kaç ay kalacak.Peki bu başvuru sürecinde son sınıf olmam başvuruma engel olabilir mi.Bazıları őnemli olan son aşamaya kadar diplomanın elinde olması gerek diyor ve süreç uzun olduğu için son değerlendirmeye kadar diplomamı alabileceğimi düşünüyorum.Bir de sol yanağımda ve bileğimde dikiş izi var çok büyük yara izleri değil ve bunlar ameliyattan kaynaklı olușan yara izleri değil çocukluğumda hiperaktif bir çocuk olduğum için geçirdiğim ufak bisiklet kazalarından kaynaklı yaralanmaların sonucu oluşan yara dikis izleri,bu sağlıkta bana sıkıntı çıkarır mı.Burada bu konu hakkında bilgisi olan biri yardımcı olursa çok sevinirim.