Pozisyon veya İlan Adı
Cadet
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.

eraannyl

Üye
16 Haz 2026
2
0
0
Meslek
Akademik
Şimdi kayıt ol
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol
Merhabalar bu konu hakkında gerçekten bu süreci iyi bilen birinin doğru cevabına ihtiyacım var.Suan bilindiği üzere cadet alımları durduruldu fakat 2026 sonu ve 2027 başı alımlar açılabilirmiş bunun üzerine çalışmalarıma başladım ve aklımda bir takım sorular var en önemlisi ise ben üniversite 3.sınıf öğrencisiyim şuan eğer belirtilen tarihlerde açılırsa 4.sınıf olmuş olacağım ve diplomamı almama bir kaç ay kalacak.Peki bu başvuru sürecinde son sınıf olmam başvuruma engel olabilir mi.Bazıları őnemli olan son aşamaya kadar diplomanın elinde olması gerek diyor ve süreç uzun olduğu için son değerlendirmeye kadar diplomamı alabileceğimi düşünüyorum.Bir de sol yanağımda ve bileğimde dikiş izi var çok büyük yara izleri değil ve bunlar ameliyattan kaynaklı olușan yara izleri değil çocukluğumda hiperaktif bir çocuk olduğum için geçirdiğim ufak bisiklet kazalarından kaynaklı yaralanmaların sonucu oluşan yara dikis izleri,bu sağlıkta bana sıkıntı çıkarır mı.Burada bu konu hakkında bilgisi olan biri yardımcı olursa çok sevinirim.
 
lisans mezuniyet belgesi olmadan başvuru yapamıyorsun, yara izlerinin de sorun olacağını düşünmüyorum pilotluk için
 
evet thy kurul sonucumu beklerken süreç iptal oldu aynı zamanda sunexpress molly aşamasındaydım, iki firma da başvuru anında mezuniyet belgesi yüklememi istedi. yara izlerine kabinde çok dikkat edildiğini biliyorum ama cadette hiç böyle bir durum yaşayan, elenen duymadım ön sağlığa giren arkadaşlar daha iyi biliyordur tabi
 
evet thy kurul sonucumu beklerken süreç iptal oldu aynı zamanda sunexpress molly aşamasındaydım, iki firma da başvuru anında mezuniyet belgesi yüklememi istedi. yara izlerine kabinde çok dikkat edildiğini biliyorum ama cadette hiç böyle bir durum yaşayan, elenen duymadım ön sağlığa giren arkadaşlar daha iyi biliyordur tabi
Merhaba, thy cadet kurul aşamasında ingilizce olarak mülakatınız nasıl geçti?
 
Mezuniyetime iki ay kala bu maili gönderdim ve mantıken ret aldım, peşine bir kaç hafta sonra ilanlar askıya alındı yani kabul bile olsaydım hiçbir şey değişmeyecekti. Nasibini zorlama seninse olur, sadece çalış.
 
Şimdi kayıt ol
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.