Ajet eğitim yeri hk.

  • Konbuyu başlatan Angeldiana1
  • Başlangıç tarihi
A

Angeldiana1

HavaPersonel.Com
Katılım
21 Ara 2023
Mesajlar
23
Tepkime puanı
3
Merhaba arkadaşlar, ajet kabin memuru eğitim süreci nerde olacak bir bilgisi olan var mı? Eğitimler mülakata girdiğimiz yerde mi olacak yoksa floryada mı
 
G

George1983

HavaPersonel.Com
Katılım
15 Ara 2023
Mesajlar
16
Tepkime puanı
7
Ben floryada oluyor diye biliyorum. Sağlık raporu maili aldınız mı ?
 
A

Angeldiana1

HavaPersonel.Com
Katılım
21 Ara 2023
Mesajlar
23
Tepkime puanı
3
Hayır daha almadım
 
E

Efs147

HavaPersonel.Com
Katılım
17 Ara 2023
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
Merhaba. Net olarak eğitimlerin floryada olacağı bilgisini aldım ben IK dan ancak İstanbul'u çok bilmiyorum. Açık adresini bilen varsa ve yazarsa süper olur arkadaşlar. Ona göre ev ya da apart bakmaya başlarız.
 
S

Soloturca

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
10
Tepkime puanı
5
marmaray florya akvaryum durağında veya metrobüs koşuyolu durağında inip yürüyebilirsiniz veya taksiye binebilirsiniz. marmaray durağının oradan az geçen bi otobüs de yakınlarına gidiyor ama numarasını bilmiyorum.
 
I

ibrahimxsahin

HavaPersonel.Com
Katılım
22 Eki 2023
Mesajlar
44
Tepkime puanı
3
Merhaba. Net olarak eğitimlerin floryada olacağı bilgisini aldım ben IK dan ancak İstanbul'u çok bilmiyorum. Açık adresini bilen varsa ve yazarsa süper olur arkadaşlar. Ona göre ev ya da apart bakmaya başlarız.
2 ocak eğitim grubundayık bende kalcak yer ayarladınız mı?
 
E

Efs147

HavaPersonel.Com
Katılım
17 Ara 2023
Mesajlar
8
Tepkime puanı
3
2 ocak eğitim grubundayık bende kalcak yer ayarladınız mı?
Henüz ayarlamadım 8 ocak benimde sarı uygulamada 6000-7000 bandında yurtlar var. Siz önce gideceksiniz bulursnız yine buradan yazın bende ona göre planlama yapmaya çalışıyım. Şimdiden teşekkürler
 
mariscalcus

mariscalcus

HavaPersonel.Com
Katılım
26 Kas 2023
Mesajlar
86
Tepkime puanı
19
hocam eğitim yeri kesin burası mı veya başka bilgisi olan var mı eğitime giden kesin konum neresi
İş yeri hekiminden onay aldığım gün sormuştum ben. Kesin olarak Florya'da olduğunu ilettiler, burası yani.
 
C

carlon

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
16
Tepkime puanı
1
İş yeri hekiminden onay aldığım gün sormuştum ben. Kesin olarak Florya'da olduğunu ilettiler, burası yani.
hocam şimdi başka bir konuda arkadaş demişki eğitim yeri SHGM Türk Sivil Havacılık Akademisi demiş siz istanbuldaysanız doğrulayabilrmsnz ben başka şehirden gelecğim
 
mariscalcus

mariscalcus

HavaPersonel.Com
Katılım
26 Kas 2023
Mesajlar
86
Tepkime puanı
19
hocam şimdi başka bir konuda arkadaş demişki eğitim yeri SHGM Türk Sivil Havacılık Akademisi demiş siz istanbuldaysanız doğrulayabilrmsnz ben başka şehirden gelecğim
Hocam İstanbulda değilim benim de Bursadan taşınma sürecim olacak. Ancak bahsettiğim gibi bizzat kendim sorup aldığım cevabı aktardım buraya diğer türlü dediğiniz yer hakkında bir bilgim yok maalesef, yanlış yönlendirmek istemem.
 
C

carlon

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
16
Tepkime puanı
1
anladım eğitim yerini bende sordum ancak atatürk havaalanı ve yeşilköy gibisinden bir şeyler söyledi mail e güvendim zaten gelir diye gelmedi 15 i için eğitim maili
Hocam İstanbulda değilim benim de Bursadan taşınma sürecim olacak. Ancak bahsettiğim gibi bizzat kendim sorup aldığım cevabı aktardım buraya diğer türlü dediğiniz yer hakkında bir bilgim yok maalesef, yanlış yönlendirmek istemem.
 
mariscalcus

mariscalcus

HavaPersonel.Com
Katılım
26 Kas 2023
Mesajlar
86
Tepkime puanı
19
anladım eğitim yerini bende sordum ancak atatürk havaalanı ve yeşilköy gibisinden bir şeyler söyledi mail e güvendim zaten gelir diye gelmedi 15 i için eğitim maili
Bana da o şekilde söylenmişti ancak ben de alamadım maili. Henüz planlanmadığını söylemişlerdi büyük ihtimal öyle oldu. Beklemeye devam haber alırsanız buradan da yazarsanız sevinirim.
 
C

carlon

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
16
Tepkime puanı
1
Bana da o şekilde söylenmişti ancak ben de alamadım maili. Henüz planlanmadığını söylemişlerdi büyük ihtimal öyle oldu. Beklemeye devam haber alırsanız buradan da yazarsanız sevinirim.
valla hocam bana mail bekleyin demedi 15 inde eğitim için burda olun dedi bende o yüzden gideceğim 15 inde eğitim için henüz planlanmadı denmedi bana size ne zaman söylendi bu
 
mariscalcus

mariscalcus

HavaPersonel.Com
Katılım
26 Kas 2023
Mesajlar
86
Tepkime puanı
19
Geçen hafta cuma günü. İnsan kaynakları bilgilerimi aldı mail yoluyla eğitim için bilgilendiricez teyit etmek için de ararız dediler ancak henüz bir geri dönüş yok.
 
C

carlon

HavaPersonel.Com
Katılım
1 Ara 2023
Mesajlar
16
Tepkime puanı
1
Geçen hafta cuma günü. İnsan kaynakları bilgilerimi aldı mail yoluyla eğitim için bilgilendiricez teyit etmek için de ararız dediler ancak henüz bir geri dönüş yok.
size 15 inde eğitime başlayacaksınız vs denmedi mi bana böyle dendiği için gidecegim
 

Konuyu okuyanlar;

Üst