26 Ocak Ramp Mülakata Girenler

  • Konbuyu başlatan sametgnsl
  • Başlangıç tarihi
S

sametgnsl

HavaPersonel.Com
Katılım
5 Mar 2024
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
26 ocakta mülakata girip haber alamayan varmı arkadaşlar 1 ay içinde haber gelcek demişlerdi 2 ay olcak nerdeyse varmı mülakattan sonra haber alamayan
 
K

Kadir25

HavaPersonel.Com
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
173
Tepkime puanı
8
26 ocakta mülakata girip haber alamayan varmı arkadaşlar 1 ay içinde haber gelcek demişlerdi 2 ay olcak nerdeyse varmı mülakattan sonra haber alamayan
Olumsuz bişey gelmediği sürece sorun yok reis gelir elbet bizde 23 Şubat'ta mülakata girdik bekliyoruz
 
S

sametgnsl

HavaPersonel.Com
Katılım
5 Mar 2024
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Olumsuz bişey gelmediği sürece sorun yok reis gelir elbet bizde 23 Şubat'ta mülakata girdik bekliyoruz
Tabiki reis olumsuz gelmediği sürece sıkıntı yok allahın izniylede işte insan bekleyince biraz zor oluyor yani
 
S

sametgnsl

HavaPersonel.Com
Katılım
5 Mar 2024
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Hayırlı haberler alıcaz inşallah inanıyorum reis 😊
 
admin

admin

Admin
Moderatör
Katılım
31 Tem 2023
Mesajlar
1,393
Tepkime puanı
804
Arkadaşlar kimsenin özel hayatına karışmak istemem ancak instagramda burada konuşulmayacak ne konuşacaksınız ?

Belki yarın öbürgün aynı iş yerinde çalışacak birbirinizi sevmeyeceksiniz neden kendinizi bu durumlara sokuyorsunuz. Hiç mi özel hayatınız yok başkasıyla paylaşmak istemediğiniz ?

Bir daha instagram paylaşanı banlarım.
 
K

Kadir25

HavaPersonel.Com
Katılım
24 Ocak 2024
Mesajlar
173
Tepkime puanı
8
Arkadaşlar kimsenin özel hayatına karışmak istemem ancak instagramda burada konuşulmayacak ne konuşacaksınız ?

Belki yarın öbürgün aynı iş yerinde çalışacak birbirinizi sevmeyeceksiniz neden kendinizi bu durumlara sokuyorsunuz. Hiç mi özel hayatınız yok başkasıyla paylaşmak istemediğiniz ?

Bir daha instagram paylaşanı banlarım.
Yok hocam özür dileriz Burdan sürekli soramadigimiz için bizde bir bekleyiş içindeyiz anlayışınız için teşekkür ederiz
 
admin

admin

Admin
Moderatör
Katılım
31 Tem 2023
Mesajlar
1,393
Tepkime puanı
804
Yok hocam özür dileriz Burdan sürekli soramadigimiz için bizde bir bekleyiş içindeyiz anlayışınız için teşekkür ederiz

Özürlük bir şey yok. Arkadaş olmak zorunda değilsiniz. Sadece burada birbirinizi bilgilendirirsiniz ve olur biter. İnstagrama geçince bir arkadaşlık bağının kurulması zorunluluğu doğuyor yani birbirinizi ekleyinca artık birbirinizi tanıyor olmanız gerekiyor. Ne gerek var buradan sohbetinizi edin.
 

Konuyu okuyanlar;

Üst